Söndag - dagen efter

Igår vare party, till en början lugnt med bara en massa skitsnack. =)
Sedan vart det mer till en fest och det va skitkul.
Dock vare inte min dag igår, och alla hjälpte ju inte direkt till att få upp humöret heller.
Helvete.

Wellwell, det blev Jimmy efter ett tag.
Sen bestämde Malin jag & Linn oss för att flöta lite så det blev medellerutan !
Ja, överlag hade jag en kul kväll, vissa roligare än andra. Men tack varjefall <3

Idag blire att ta det hur lugnt som helst, sjukt seg efter gårdagen.
Måste plugga dessutom. Det SÖG !



Förlåt att jag inte kan uppfylla kraven du ställer.
I'm not perfect.


Kommentarer
Postat av: Malin

puss!

2008-05-18 @ 16:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0