Nystart! 16/5-08

Okej, nu jävlar. Nu ska jag bli bättre på det här.
Jag ska börja uppdatera min blogg oftare. (lovar dock inget)

Well, det är mycket nu. Det är snart sommarlov och alla lärare upptäcker då hur mycket vi måste hinna med, så det innebär ju femhundrasjuttioelva prov i veckan.
Alla nationella, förutom speaking, är klara nu. Matten gick superbra för mig ! (Y) Det gillar vi.
Överlag sådär så går det sjukt bra i skolan för mig. Gillar klassen med, <3

Vad helgen innehåller för skoj vettifan. Ska umgänga med bruden ikväll, det gillar vi!
Jag har egentligen inget intressant att skriva för fem öre, det var bara så att jag inte hade ett skit att göra så jag bestämde mig för att börja med den här skiten igen. Gjorde även om designen lite, och alla som känner mig förstår ju färgvalet ! -)

Hejsanhoppsan lillebror !

N.M&N
Bilden gillar vi, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0