29/5

Lager 157 idag med mamma. Som förövrigt tvingade mig att vara vaken hela resan :D
Blev endel inhandlat, bl.a. jeans =) Nöjd brud !
Hann även med en sväng på A6, men hittade inte ett skit där. "/
Vad hemma vid halv sju, drog då vidare till Issa!
Fixade lite skit och grejjer, riktigt kul kväll ! :D
Och dagen har varit helnice över huvudtaget.
Tack mamma <3

Imorgon blire Rix fm med folket, och jag är taggad som fan.
Kommer bli sjukt kul, det känner jag på mig ! :D

Nu måste jag städa i garderoben lite snabbt innan sängen kallar, så jagfår in allt nytt :P
Blir en tidig kväll, så jag kommer upp och hinner göra allt jag ska innan bussen till lkpg går ! :D

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: issa

skit trevlig kväll tycker jag =)

Ses imorrn då heting! :D

2008-05-29 @ 23:16:55
Postat av: Josefine

Så jävla nice bild! HAHAH, längtar tills imorgon kommer bli skit nice! :D

2008-05-30 @ 00:01:33
URL: http://josefline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0