28/5

Skolan igår innehöll filmtittande, yatzy spel & betygssnack. Jävligt onödigt om jag får säga det själv.
Drog hem, väntade på pappa sen blev det att träna, gick riktigt bra =)
Mötte Malin på stan, satt där & snacka i ngr timmar. Fett nice !
Sen blev det att åka ner till varamon & frysa arslet av sig bara för att vissa tjata i en timma om att jag skulle följa med.
Haha :D

Lediga idag och jag & mamma skulle åkt till Lager 157, men istället blev det att sitta ute i solen och götta oss =)
Är ju ledig torsdag & fredag med så vi bestämde oss för att vi tar Lager på torsdag ist =) Ska bli mys att göra något med mamma, bara jag & mamma. Ser jag fram emot =)

Helgen då ?
Inte en aning än, fredagen beror på malin och lördagen har jag inte en BLEKASTE om vad som finns att göra.
Den här stan är ju inte den mest händelserika precis.

Well, nu blire duschen sen vettifan.
Hejsan hoppsan !
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0