26/5

Phuu, sprang coopers (?) precis, fan va kass alltså ! :D hahaha.
Men det gick 100 gånger så bra än vad jag trodde. (Y)
Dagarna bara flyger iväg nu för tiden och idag blev det speaking nationella, fick även reda på lite betyg, nice som fan (Y)

Well, helgen.
Började fredagen med lite umgänge & sminkning hemma hos Malin, nice som fan. Tack för det Sofia =)
Dom drack, och drack. Och drack.  hahaha.
Drog ut framåt halv tolv med pierre m.fl. & det blev lkpg. Aldrig garvat så mkt i hela mitt liv. Hahah, norrläningar, Kalle knullskap, och en jävla massa skön musik + fulla människor förstås, gjorde min kväll !
Det tackar vi hur mycket som helst för =)
Blev lite halv sent.
men likförbannat var jag uppe och hoppade vid nio för att åka till stan med mamma någon timma senare.
Blev lite shopping (tack mamma <3), sen hem och göra iordning för fika & sällskap.
Slussarna & stan för att kolla balen blev det sen, syster & kusin m.fl gick ju balen =)
Sjukt fina :)
Sen blev det hem & käka med familj och släkt, väldigt trevlig måste jag säga.

Morsdag igår & mamma blev jätteglad över presentkortet på ben&fotmassagen hon fick av mig =)
Alltid lika kul att uppvakta mamma <3

Idag vettifan om något händer, varva ner & bara ta det lugnt kanske ?
Wellhell, rätt meningslöst inlägg men vafan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0