22/5

Det är konstigt, hur fort saker & ting kan förändras.
Hur fort allt bara vänder. Det kan gå tillbaka till hur det var förut. Eller så väntar något helt nytt.
Det är konstigt, vad människor förändras. Både till utseende och beteende..
Allt kan ske bara över en dag, en kväll.
Vad hände med oss? Vi, det där lilla extra. Du & jag ?

Prov idag, igen. Webdesign prov denna gång. En sammanfattning av hela kursen, gick sjukt bra =)
Nöjd brud :L
Tanken var att åka hem snabbt och vända för att träna, men moster var här så jag blev kvar en stund.
Hela kvällen har jag spenderat med mamma, storhandling ! (Y)
Köpte även "lärar"present och jag tror det vart bra =)

Helgen ?
Tja, vem fan vet ? Det enda planerat är att kolla syster & kusin då dom går balen =)
Sen blire la grill och mys men efter det vettifan !
Det löser sig...

Jag bad inte om att det skulle bli såhär, jag gjorde inte så det skulle bli såhär.
Your choice.

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0