20/5

Då var vi här igen, efter en halvlång dag ^^
Skolan, haft prov och fått tillbaka en massa skit, bransch & produkten gick skitbra. Det gjorde även Engelska nationella vilket var en lättnad ! Riktigt nöjd faktiskt =)
Jag gillar detta med skolan, jag tror inte vi har haft en normal hel vecka någon gång. Alltid äre det ena eller det andra.
Skulle ju på teater igår, men den vart inställd pga att någon tappat rösten, så vi ringde Jöns och fick även skippa idrotten, nice !
Åkte till stan med mamma ist. Hämtade mitt armband som var inlämnat för lagning. INTE billigt :A
Fick även en fotlänk av mamma :D.
Hon kom hem med en påse till mig idag också ! tre linnen =) Tack mamma <3 :*

Bar det iväg till gymmet och träna som en galning med pappa. Gick riktigt bra idag faktiskt !
Blir bättre & bättre.
Och nu sitter jag bara och är allmänt slutkörd och väntar på käk !
Grillat & färskpotatis :L höhö :D

Till helgen äre absolut ingenting planerat.
Bara kolla när dom går balen, =)
Well, finns på mobilen om något skojj händer=)

image16


Kommentarer
Postat av: issa

snyggingen dååå

2008-05-20 @ 21:42:06
URL: http://issaissaissaissa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0