7/6

Långhelg som jag trodde.
Var i skolan någon timma på tisdagen, som sedan spenderades i varamon.
Onsdag, då vare varamon igen ! (Y)
I torsdags blev det platen & kolla när kusinen m.fl. tog studenten =) Grattis <3
Sen stan och kolla på alla andra. Bl.a. Johannes, grattis älskling, du är värd detta <3

Framåt kvällen blev det supa sig lite, med sophie & Issa.
Förfest med Pierre & co. Sedan stan.
Där träffade jag världens gladaste Johannes. Haha :D

Igår var det varamon som gällde, sen ut och åka lite cab.
Tack för dagen/kvällen <3

Idag vettifan vad som händer, har gett mig på att rensa garderoben (SUCK) sen kanske fortsätta städa lite smått.
Senare vetifan ?
Hoppas på att träffa sophie iaf, vilket jag tror ! :D

Hejsan hoppsan /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0