2/6

Helgen, har varit sjukt händelserik & den roligaste på länge.
Började med att vara ledig på fredagen, dra in till Lkpg med issa & jossi framåt eftermiddagen.
Väl framme gnällde vi som as på värmen etc, tog bussen till matte, och där började festen. Med sällskap av Bandix & Jacke =)
Fett peppa brudar, skönt sällskap. Kunde det bli bättre ?
Vi fick i oss lite, umgicks och hade allmänt SKITKUL !
Vi stack till rix fm, vilket tog oss ngn timma, kanske två :A
Där hände det ena och det andra, men det var så jävla sjukt kul nu i efterhand, tycker iaf jag & mina brudar ;)

Lördagen, lika kul då hade vi, lite jobb & sånt. Sen peppade vi inför näst intill ingenting :D
Hahaha, kul hade vi iaf ! Huvudsaken :D

Söndagen, jag & issa satt ute hela dagen, i skuggan dock, och jobbade  !
Det gick bra men ryggen tog stryk.

Idag har det varit varamon som gällt. Beachfotboll, men Issa & jag byggde lite på brännan ist !
Det syns, på oss båda :D
Hahahaha.
Nu framåt kvällen har vi inte gjort så mkt, umgicks med lite folk.

Jag kan inte annat än citera från helgen :
"DU PRATAR MED MIG FEL, DU TAR PÅ MIG FEL, OCH DU.. DU .. DU PUTTAR PÅ MIG FEL!!"
"Det går ett rykte om att någon här inne..... "

DET GÅR INTE ANNAT ÄN ATT ÄLSKA HELGEN OCH ALLT DÄRTILL. TACK SÅ SJUKT MYCKET SPECIELLT JOSSI & ISSA <3<3

Imorgon blire skolan och ngn UF föreläsning, sen blire la varamon eller ngt igen.
Är säkert ledig på onsdag, vilket innebär, långhelg igen !
Men men, hoppas på jobb också.

Långt och ganska ointressant (för dom som inte va med eller som inte fattar ) inlägg, men jag lider inte för det.
HEJSAN HOPPSAN!




Kommentarer
Postat av: issa

hahaha, helgen har verkligen varit bäst vi måste göra om dethär, hahahaha

" Det går ett rykte om att någon här inne har..."

hahahahahahahaa

ÄLSKAR DIG NATHALIE KARLSSON OCH TACK FÖR DAGARNA, TACK FÖR HUMORN FAN TACK FÖR ALLT BRUSHAN HAHAHA njevars men tack baby!

2008-06-02 @ 23:35:28
Postat av: issa

hahaha, helgen har verkligen varit bäst vi måste göra om dethär, hahahaha

" Det går ett rykte om att någon här inne har..."

hahahahahahahaa

ÄLSKAR DIG NATHALIE KARLSSON OCH TACK FÖR DAGARNA, TACK FÖR HUMORN FAN TACK FÖR ALLT BRUSHAN HAHAHA njevars men tack baby!

2008-06-02 @ 23:35:40
Postat av: Josefine

Aah, fifan, det var bland det bästa på länge alltså! SÅ JÄVLA OSLAGBART! ÄLSKAR DIG<3

2008-06-03 @ 18:17:10
URL: http://josefline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0