12/06

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera.
Men jag orkar inte & känner inte att jag har något intressant att skriva..
Jag stack till åtvi med sophie & co i söndags.
Oplanerat, drastiskt & en äkta impulsgrej, bara för att komma bort från skiten.
Det var så jävla skönt, ingen visste att jag drog och ingen klagade.

Skolavslutning i förrgår, var på drogfritt disco på kvällen för att kika lite på Shan the man =)
Igår vart det bio, kanske inte den bästa men det va ju trevligt. Tack för det =)<3


Jag är så trött
Jag orkar inte med det här.
Jag trodde jag visste bättre.
Men du är ett jävla svin och tog dina chanser hos mig.
Jag önskar att jag inte hade blundat för sanningen, att jag hade lyssnat på alla andra.
Jag ska bara ta mig ur det här som du orsakat. Sen är jag mig själv igen.

Tack mina vänner för att ni finns, jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: issa

tack själv för att du finns, älskar dig med<33

2008-06-13 @ 00:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0