Söndag, 24/2-08

Då vare bara en slapp söndag som vanligt (:
Skönt att få ta en paus från allt ibland. Men är sjukt trött !
Idag blire inget annat än att kanske ta en tur & övningsköra.
Annars äre bara tv&datorn som gäller (Y)

Igår vare partyparty på schemat.
Så jag tog med mig bruden & vi stack till mjölby.
Sjukt trist, döden >.<
Men jag ska inte klaga allt för mkt, det var ju trevligt folk iaf.
Nää nu var jag för snäll, det fanns någon normal människa kanske.
Sen fanns det ju människor som övervann varandra på dumhet. Ta livet!
Wellhell, Malin och jag bestämde oss för att ge upp, så vi blev upphämtade av Alex m. folk =)
Så blev det donken (fyllehungern slog till (: ) sen blev det muttolinen, åka lite, åka lite till.
Humorn var på topp iaf !
Lite lagom jävla skoja hade vi med, harar & grejer (:
Tack för kvällen grabbar, ni gjorde vår kväll ! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0