23/2-08 Lördag

What I got to do to make you want me?
What I got to do to be heard?
What do I say when it's all over?
Sorry seems to be the hardest word.

Igår var det ingenting som stämde.
Dagen började bra och det var fest på schemat.
Men något slog om och inget blev som det var tänkt.
Jag ber om ursäkt för mitt humör igårkväll. Och det var inte med min mening att va som jag var.
Well, jag tog med mig mitt dåliga humör och drog till brinken. Men Malin & Joel lyckades få bort dom tankarna (:
Hade lite småkul sisådär med dom igår.

Idag blir det kanske vadstena. (?)
Ikväll blir det kanske mjölby.
Usch va jag hatar att det blev som det blev igår. Har ingen aning idag.
Ingen aning..
Och va hände med dig och mig då? Du & jag som var bästa vänner, bror & syster. Va har hänt ?
Du bara sjunker mer & mer i mina ögon för var dag som går. Och du försvinner bara längre och längre bort.
Jag vill inte ha det såhär. Men snälla, snälla, ge mig aldrig ett löfte igen, för du kan fan inte hålla dom ändå. Inte när det gäller till mig. 
Trodde att jag var mer än så för dig. Men jag hade nog fel.. :( </3

Förlåt ? "/

Imagine no possessions. I wonder if you can.
No need for greed or hunger. A brotherhood of man
Imagine all the people. Sharing all the world...

You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one
I hope someday you'll join us. And the world will live as one.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0