22/2-08 Fredag

Jag är dålig på att uppdatera, det ser ju jag det.
Dags att ta sig i kragen och bli lite bättre på det kanske =)

Det är fredag, och det är slutet av sportlovet, vilket har gått väldigt fort.
Har spenderat den mesta tiden i Sthlm med bruden ! <3
Haft hur trevligt som helst =)
Shoppat, solat, slappat, ätit, ätit,ätit ! Haha !
Kanske inte blev allt för mkt shoppat, men vi hade inte ork.
Vi var ju hungriga hela tiden, och lite trötta. hahaha.
Malin har varit sjukt rolig hela resan med sina dumma kommentarer och tankar.
JAHA, huvudet på spiken, inte huvudet, jaaaa jag fattar nu, det kopplar.(Y)
Hahaha(:

Förra helgen vare fest i bbg, och det blev väl kanske lite för mkt för båda två. Det var väl en sisådär kväll, men vi hade ju iaf kul åt varandra (:

Well, jag tackar för ett trevligt lov med bruden ! <3
// Nathalie.


Kommentarer
Postat av: Mallin

haha, huvet på spiken. den va ju bäst!

2008-02-22 @ 15:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0