23/12 - 07

Dan´ före dopparedan´ !
Det närmar sig, sakta men säkert.
Har ju dock redan haft två lilljular :)
Igår var det mys hos sandra, med paket & umgänge.
Tack så jättemkt, älskar er allihop <3
Idag blev det lilljul med syrran & familjen, vart lite paketöppning.
Trevligt värre =)
Tackar för dom fina julklapparna !

Har även bytt julisar med Becca, tack gumman !
Älskar dig det vet du ! <3

Ännu roligare, håller på att bli sjuk igen.
Jävla influensa eller ngt. Kulkul "/

Ingenting har gått min väg den senaste tiden.
Allt har i stort sett varit skit.
Orken börjar nu ta slut, och jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.
Imorgon är det julafton, och det känns bara skit. Jag orkar bara inte.
Allt jävla strul hela tiden har fått mig att tappa sugen efter ALLT !
Men någon gång ska väl förhoppningsvis även det lösa sig.

De du har sagt, de ord du kastat ur dig, är kanske förlåtna, men fan inte glömda.
Pga bland annat dig, så kan jag inte le, iaf inte på insidan !
Och det börjar göra ont, inte bara i mig, utan även i min familj & mina vänner.
De lider av att se mig såhär, så snälla, försök tänka efter, och snälla, säg förlåt !

Men jag älskar er, mina vänner&min familj <3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0