16/12 - 07

Tredje advent.
Inte många dagar kvar nu, till självaste julafton =)

Helgen.
Det finns alldeles för mkt att säga om den.
Fredagen vart för händelserik och jag ber om ursäkt för allt som hände, även om det ej var mitt fel.
Men jag personligen blir jävligt förbannad när folk inte lyssnar och inte kan respektera andra människor.
Att sedan ge sig på en oskyldig, där går min gräns. Det var för helvete JAG som sa ifrån, varför ska då en annan person få lida? Det är mig ni ska ge er på om någon !
Oh, det gör mig så arg !
Eftersom allt blev som det blev så tog jag mig en hemmakväll igår.
Bara jag & mamma, riktigt mys <3

Jag måste passa på att tacka dig mamma, för ditt stöd.
Speciellt efter denna händelserika jävla vecka.
Jag älskar dig, <3

Jag kände livet börja svika, jag kände att vänner dom försvinner.


Kommentarer
Postat av: Beccazz

Jag försvinner inte.

2007-12-16 @ 13:21:05
URL: http://hejrebecca.blogg.se
Postat av: Malin

jag finns här för dig (:

2007-12-16 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0